Jelen Lét

Jelen Lét

Beavatás...egyszer volt..

2019. április 08. - taltoskiraly

Barátnőm reikizni akart, de én figyelmeztettem nincs még készen rá! Nem hallgatott rám. Újságból keresett magának valakit, akihez hétvégén elment. Következő héten amikor találkoztunk nekem rontott, hogy én Őt cserben hagytam, és ráküldtem rossz erőket!
Köpni nyelni sem tudtam, mert figyelmeztettem előre, baj lesz! Elmondta nekem hogy volt egy gyógyítónál, és az azt üzente jelenjek meg nála! Mikor közölte velem ki az illető, azt mondtam neki nem megyek! Nem vagyok a rbeav.pngabszolgája senkinek.

Majd ha akar tőlem valamit,  jön Ő.

Kezembe került egy könyv melynek a borítóján egy ismerős képe volt. Ekkor gondolatban üdvözöltem: találkozni fogunk újra Testvérem! Februári reggelen, barátaim elvittek a Dunakanyarba, de én nem tudtam,
hogy mi fogad majd engem! Dél körül értünk oda.

Ott találkoztam újra, egy nagyon régi időkből ismert testvéremmel,  azzal aki a könyvet írta. Ő, nem ismert fel engem.  Gyógyított, tanított másokat.

Már délután három óra volt, csak mi voltunk ott és az Ő emberei! Az egész előadás, gyógyítás alatt, akik elvittek, állandóan susogtak nekem, Pedig én másra akartam figyelni.Volt valami furcsa, az egész nap folyamán.
Ekkor még nem tudtam miért? Már reggel kezdődött, de én nem figyeltem a jelekre. Pedig tudtam, hogy a Nap és a Hold együttállása, táltosok találkozója.

A "BESZÉLŐK" JÖJJENEK KI! Elnevettem magam, hiszen valóban beszélők voltunk! Kihívott minket a széksorokból, és előre mentünk, leültünk vele szemben! A Pár Női tagja, bejelentette, hogy én az Ő "PARANCSÁRA" megjelentem, itt vagyok! A Társai figyelmeztették, már nem hogy ebédet nem kapnak, vacsorát sem, mert addig  tett próbára, hogy már este öt óra volt!

Ekkor azt válaszolta: hallgassatok! Táltos beavatás folyik! Ez volt az a meglepetés, amire nem is gondoltam, pedig a reggeli nap-hold együtt állás megmutatta!

Ez után, mikor haza értem, elakartam mondani a Férjemnek, de Ő elutasított magától, így bementem a két kicsi leánykámhoz, az egyik még fenn volt. Elkezdtem sírni, a kisebbik volt fenn, oda jött hozzám, és azt mondta:
Anya ne sírj! Itt van a PAPA! Ekkor jöttem rá, miért volt furcsa minden, akkor értettem meg, hogy ajándékot kaptam! Édesapám előtte karácsonykor  távozott kezembe fogtam a kezét, Édesanyámmal átvezettük a Fénybe!

Tudom, hogy Fényből jöttünk, és Fénybe megyünk!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://taltoskiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr6914749609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása